Obchodní podmínky

 
Všeobecná ustanovení – Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.sweetbaby.cz. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Provozovatel internetového obchodu Sweetbaby.cz je

Kateřina Zemanová
Adresa
Břežany II 173
Český Brod
28201
Česká Republika
70751668
nejsme plátci DPH



VYMEZENÍ POJMŮ

Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy,
pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.

Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné
podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské
činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupující – který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito
výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva – objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena
momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky
ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Momentem uzavření kupní smlouvy je kupující vázán obchodními podmínkami a kupující s nimi vyjadřuje souhlas.
Kupující je na tuto skutečnost dostatečným způsobem upozorněn před odesláním své objednávky, v
opačném případě nelze po kupujícím vymáhat vázanost těmito obchodními podmínkami.


Doručovací adresa firmy:

Kateřina Zemanová
Břežany II 173
Český Brod
28201

Kontakty:

Tel: 724 146 740 - telefonní číslo i pro objednávky.
e-mail: info@sweetbaby.cz

Všechny ceny v internetovém obchodě www.sweetbaby.cz jsou konečné včetně DPH.

    Zákazník je srozumněn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného
zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti.

    Zboží, především ložní sety jsou šity strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru.
    Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

    Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.sweetbaby.cz jsou závazné.

    Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

    Kupující si zboží vybere v internetovém katalogu.
    Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v internetovém katalogu v době objednání výrobku.

    Přijetí a odeslání objednávky je zákazníkovi potvrzeno informativním e-mailem/sms na zadaný e-mail/telefonní kontakt.

    Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí jako je např. jméno,příjmení,adresa,
    email a telefonní číslo. Objednávka která tyto náležitosti nemá není brána jako objednávka a je automaticky brána systémem jako "neplatná objednávka" a nebude vyřízena.

Způsob úhrady:

    Dobírkou:
    Zboží je možné odeslat na dobírku -  platba při převzetí zboží v hotovosti ( na poště či kurýrovi přepravní firmy DPD či PPL). Poplatek za dobírečné činý 50,-Kč.

    Platba předem: U platby předem nezapomínejte uvádět variabilní symbol, který Vám byl přidělen v informačním emailu, kde jste odbrželi kopii objednávky. Platí i i objednávek s osobním odběrem.

PLATBY KARTOU ANI HOTOVOST NEPŘIJÍMÁME. NEPODLÉHÁME TEDY EVIDENCI EET.

    Pokud se zákazník rozhodne pro platbu na účet, bude mu zboží (jakmile bude objednávka kompletně skladem) rezervováno po dobu max. 7 dnů od potvrzení objednávky.
    Pokud nedojde k uhrazení, je zákazník vyzván emailem k vyjádření, zdali zájem trvá.    
    Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.sweetbaby.cz jsou závazné. (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb).



Storno objednávky/návrhu na kupní smlouvu:

    Storno objednávky lze provést do 24h od objednání a to telefonicky na výše uvedené telefonní číslo a nebo písemně e-mailem na e-mail: info@sweetbaby.cz.
    Pokud dojde ke stornu po této uvedené době a zboží je již objednáno, vyhrazujeme si právo vyúčtovat storno poplatek ve výší 30% a to jen u zboží, které je šito na zakázku přímo pro zákazníka - zakázkový výrobek
Jedná se o dodávku zboží upraveného dle přání kupujícího nebo pro jeho osobu. Na toto zboží nelze uplatnit
Právo na odstoupení od smlouvy dle § 53 odst.7 Obč.z.(individuální rozměr, potisk jména na přání aj.)
    Pokud dojde ke stornu po této uvedené době a  objednávka je již zaplacená převodem,
vyhrazujeme si právo odeslat prostředky zpět na účet plátce do 14 dnů od provedení storna objednávky.


Dodání/doručování zboží:


Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 3- 21 prac. dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

Je-li u zboží uvedeno „SKLADEM“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.

Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklad ke zboží, zejména daňový doklad/faktura je přiložena u zboží nebo je poslána na emailovou adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.

Zboží zasíláme v rámci ČR a SK. V případě jiné země napište nám, rádi zjistíme cenu přepravy a balíček Vám pošleme dle Vašich požadavků.

Upozornění:


    Z důvodů velice široké nabídky vzorů je pravděpodobné, že některou z Vámi objednaných položek nebudeme mít skladem.
    V tomto případě bude zboží odesláno mezi 3-14 pracovním dnem, nejpozději však do 21 prac. dnů.
    Veškeré sady, povlečení a doplňky do postýlky jsou pouze na objednávku přímo od výrobce (jsou šity na zakázku dle závazné objednávky zákazníka).
    U každého produktu je uvedená průměrná doba dodání, do které je produkt k dispozici.

Pokud dojde k opoždění – vyprodání zboží u dodavatele/výrobce je zákazník   vždy o tomto opoždění informován.


    Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v nákupním formuláři.
    Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

Ceny a Slevy:

Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Podmínky využití jsou uvedeny u každé akce.
Slevy a akce nelze kombinovat, vždy lze  využít jednu akci či slevu.

Vrácení zboží v zákonné době 14dní:


Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části
dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.

Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou,
vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě.
Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje.

Před odesláním balíčku nás prosím kontaktujte telefonem nebo na email, abychom věděli, že balíček posíláte, jelikož pošta nám často balíčky neoznamuje.

Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu,
bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům
na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu
od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik
možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.

Nejpozději ve stejné lhůtě (14dní) je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.
Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu,
nesmí jevit známky opotřebení či poškození.

Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Náklady na výměnu zboží v případě změny velikosti, barvy nese kupující. Toto platí v případěch, že si zákazník objednal věc špatně a chce zboží vyměnit.


Ochrana osobních údajů


Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu
se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy.
Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje,
a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním.
Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na
elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz . Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod 
http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2017.